• /

    فن فیکشن های پارتی سایت fazayihaa

  • /

    فن فیکشن های پارتی سایت fazayihaa

  • /

    فن فیکشن های پارتی سایت fazayihaa

  • /

    فن فیکشن های پارتی سایت fazayihaa

  • /

    فن فیکشن های پارتی سایت fazayihaa

نوبت های جدید

لیست نوبت های جدید مطابق با قانون جدید سایت :

(به شماره ها زیاد توجه نکنید چون هنوز قطعی نیستن)

2.فن فیکشن Lord insaniam✔️

3.فن فیکشن Omega City

4.فن فیکشن Mr. Monster❌

5.فن فیکشن Empty Manhwa✔️

6. فن فیکشن Toska✔️

7.فن فیکشن Implacable1-Criminal police✔️

8. فن فیکشن war with life 

دیدگاه ها [ ۴ ]

عههههههه امگا سیتی مال استاراندمونه آره آره؟!!
چقدر منتظرش بودمممممم😭😭🤍
عارهههه😎😎😎
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
الان لینک ادیت شده ها رو دارم برات میفرستم مونی اگه صلاح دونستی آپ کن
تعداد دانلود پارت هفته ی قبل روی هم تا الان 68تا
تعداد نظرات ناشناس و سایت خودم 8 تا و تو سایت فضایی ها تقریبا سه تا
اگه اپ کردی منم تو سایت خودم میذارم ورژن های بی تی اس رو(تعداد نظرات ورژن های اکسو معقوله*^*)
پارت 60 ورژن یونمین
*****************************************************************************
پارت 60 ورژن سپ
**************************************************************************
عشقم تعداد نظراتت نسبت به بقیه فیکا خیلی بهتره خداروشکر پس فیکت رو آپ میکنم خوشگلم 
سلام من چجوری نوبت بگیرم
سلام گلم پست قبل توضیح دادم
سلام من فیکشنمو براتون فرستادم اما نگاه نکردین پنج پارتشو فرستادم همراه با خلاصه رد شده نه؟ میدونستم من شانس ندارم فیکامو جز خودم کسی نمیخونه تا آخرش فکر کنم اشکال نداره شاید کن لیاقتشو ندارم که توجهی بهم نمیشه بازم ببخشید وقتتونو هدر دادم ممنونم ازتون
سلام عزیزم هنور وقت نکردم بخونم پست جدید سایت رو بخون یه بار دیگه برام بفرست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">